perjantai 14. helmikuuta 2014

penkkarijee!

Hirveän vaikea sanoa tähän mitään, noita kuvia on yli kaksikymmentä mutta sietäkää se, mitään ei voinut jättää pois kun kaikki oli vaan niin mahtavaa. Oon ikuisessa kiitollisuudenvelassa Nellille siitä että se osasi ottaa noin mielettömiä kuvia, yhyy. Toivottavasti tunnelma välittyy muuallekin kuin mulle, oon jo nyt ihan nostalgisissa fiiliksissä eilisestä! (Niin ja joo nuo on hyvin sekalaisessa järjestyksessä ja värit sitten heittelee joissain kuvissa vähän miten sattuu vuoroin koska Nelli ja vuoroin koska mun kuvanmuokkaus. Toisissa laatukin vähän kärsi kun jouduin venyttämään niitä sopiviksi mun blogiin, napsauttakaa niitä rakeisimpia niin näkyvät laadukkaampina!)


Oon vaan niin iloinen noista kuvista kun niistä tulee mulle ainakin niin hurjan vahva tunnelma ja äää kaikki on niin söpöjä!! Voi että. Oli hieno päivä.

6 kommenttia:

  1. Ihanat. <3

    P.S. mitä teidän huppareissa lukee???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ollakin ♥ Kiitos!

      Niissä taitaa lukea Abi eli sinne ja takaisin kun tää TSH on vissiin vähän meidän teema :'D

      Poista
    2. : D Olen huomannut! Liekö erään opettajan myötävaikutusta.

      Poista
    3. En ookaan sitä aiemmin tuolta kantila ajatellut, mut hyvin mahdollista kyllä! :'D

      Poista
  2. Voi ootpa ollu söpönä :--) toivottavasti oli ikimuistoinen penkkaripäivä!

    VastaaPoista