lauantai 4. tammikuuta 2014

i'm gonna pop your bubblegum heart

Moi maailma. Koska koin olevani ultimaattisessa solmussa aiemman blogini kanssa ja vaihtoehtoina olivat pääosin bloggaamisen lopettaminen ja jonnekin muualle siirtyminen, valitsin jälkimmäisen. En usko, että meno tulee tästä mitenkään erityisesti muuttumaan ja ihan samanlainen blogi tästäkin tulee, mutta näennäinenkin uusi alku on kivempi kuin ei mitään.

Ajattelin yrittää kirjoittaa tänne vähän enemmän kuin mitä tuohon vanhaan kirjoitin, vaikka pääosin kaikki pyörii edelleen kuvien ympärillä. Ajattelin myös opetella kuvaamaan vähän paremmin, tai siis keskittyä vähän enemmän siihen että kuvista tulisi hyviäkin eikä vaan sellaisia että "ooh olen jossain paikassa joten otan kuvan" tai "ostin uuden vaatteen otan kuvan oho tulipa ruma kuva no en jaksa koettaa uudestaan", vaikka todennäköisesti tuollakin taktiikalla räpsittyjä kuvatuksia eksyy tänne kuitenkin melkoinen kasa. Varmaan lähinnä koska menen vähän liikaa sillä asenteella että mulla on ihan surkea kamera vaikka oikeasti se on kuitenkin ihan hyvä enkä uuttakaan tule saamaan tässä ihan heti. Kuitenkin. On hyvä olla yleviä tavoitteita.

Pitääkö mun esittäytyä kun tämä nyt on kuitenkin ensimmäinen merkintä?


Olen lempinimellisesti Ilja ja yläpuolella on ylimuokattu kuva musta ja hooposta kasvatusvaiheessa olevasta polkkatukantapaisestani. Oon 18, saan keväällä (toivon mukaan) valkolakin ja sen jälkeen tai mahdollisesti jo sitä ennen suuntailen Helsinkiin päin, tai ainakin yritän kovasti niin tehdä. Tykkään kissoista, kirjeistä, kylpyammeista, parvekkeista, ikkunalaudoista ja muusta kliseisestä runotyttömeiningistä ja muhun saa mielellään tutustua jos vaan huvittaa! Ihmisten mukaan vaikutan internetissä aina paljon tylymmältä kuin mitä oikeasti oon, en tiedä johtuuko se siitä että yritän epätoivoisesti pitää yllä jotain mukafiksua julkisivua vai siitä ettei mun huumorintaju millään suostu taipumaan mihinkään tekstimuotoon. Joka tapauksessa oon oikeesti ihan kiva ja hauska tai vähintäänkin surkuhupaisa, uskokaa pois.

Tykkään myös musiikista, elokuvista ja kirjoista mutten osaa millään luetella enää mitään lempijuttuja noista kun aina unohdan jotain ja sit myöhemmin harmittaa. Haluisin ulkonäöllisesti olla vuoropäivinä kukkaistyttö, semmonen carlingshipsteri, emopoika, tosi soft grunge tai muuten vaan arveluttava joten sekoitan villisti kaikkea ja sit en oo koskaan tyytyväinen mihinkään ja oon joka tapauksessa maailman tylsin pukeutuja. Rankkaa.

Vuodatin varmaan nyt tarpeeksi tai liikaa itsestäni, kiitos ja anteeksi ja ruvetkaa seuraajiksi hei!

2 kommenttia: